.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هیئت تجاری روسیه با فعالان اقتصادی مازندران دیدار کردند
یک هیئت تجاری و سرمایه گذاری کشور روسیه ضمن حضور در مازندران با فعالان اقتصادی استان دیدار کردند.

به گزارش شمال نیوز، رییس اتاق بازرگانی مازندران پیش از ظهر چهارشنبه  در همایش فعالان اقتصادی مازندران با هیات تجاری – سرمایه گذاری منطقه ولگاگراد روسیه  که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و فعالان اقتصادی  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: یک ماه قبل هیاتی از مازندران به استان ولگاگراد روسیه اعزام شدند  و از بخش های مختلف این استان اعم از کشاورزی، صنعتی و ... بازدید کردند  و  امروز حضور این هیات در مازندران نشان از جدیت مسئولان استان ولگاگراد در توسعه مناسبات اقتصادی با مازندارن دارد.

عبدالله مهاجر افزود:  امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای استان ما و استان ولگاگراد فدراسیون روسیه داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی مازندران در ادامه مزیت های استان مازندران را برای هیات تجاری- سرمایه گذاری منطقه ولگاگراد فدراسیون روسیه، برشمرد و گفت: مازندران ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  و ۲۳ هزار و ۷۵۶ کیلومتر مربع  وسعت دارد در عین حال  مازندران استان نسبتا بزرگی در کشور است که ظرفیت های خوبی در حوزه کشاورزی دارد.

مهاجر گفت:  مازندران دارای سه فرودگاه و بنادر نوشهر، فریدونکنار و امیرآباد  است که بندر امیرآباد یکی از  بزرگترین بنادر  مازندران به شمار می رود.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی ، مرکبات،  لبنیات، مرغ و طیور ، ماهیان سردآبی و گرمابی ، گل و گیاه  مازندران دارای مزیت های خوبی است و در عین حال  مازندران در حوزه صنعتی  البته  صنایع کوچک و متوسط  نیز فعال است  و ظرفیت های خوبی دارد.

رییس اتاق بازرگانی مازندران، به ظرفیت های دانشگاهی مازندران اشاره کرد و گفت: در سفری که یک ماه گذشته به استان ولگاگراد داشتیم تشابهات زیادی در ظرفیت های دو استان وجود دارد بر این اساس می توانیم مناسبات اقتصادی خوبی با منطقه ولگاگراد فدراسیون روسیه داشته باشیم.

مهاجر افزود: ولگاگراد استانی است که ۲ میلیون ۸۷۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۳ هزار و ۹۰۰کیومتر مساحت دارد،  رود ولگا از وسط شهر میگذرد و شهر زیبایی است که جایگاه صنعتی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه سفر این هیات پس از یکماه از سفر ما به استان ولگاگراد نشان از  جدیت در برقراری مناسبت تجاری در این هیات است، ادامه داد: ۴ کشور حاشیه دریای خزر برای مازندران فرصت خوبی  است و  روسیه بزرگ  یکی از این فرصت ها است.

رییس اتاق بازرگانی مازندران، ضمن تاکید بر پرهیز از شعار زدگی و توجه به اقدام و عمل، ظرفیت صادراتی مازندران را بسیار بیشتر از این میزان  عنوان کرد  و افزود: امروز در جای بسیار پایینی در حوزه صادرات هستیم.

 مهاجر بار دیگر به ظرفیت کشاورزی مازندران اشاره کرد و گفت: استان ما در حوزه گردشگری هم ظرفیت بالایی دارد و می توان در این حوزه و هم کشاورزی سرمایه گذاری و مراودات  مناسب اقتصادی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مزیت های استان مازندران یقینا  نیازهای استان ولگاگراد فدراسیون روسیه را پاسخگو خواهد بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.